Játékszabályok

Bármilyen cselekvés, amely jogosulatlan előnyhöz juttat, szigorúan tilos. Beleértve bármilyen bug használatát. A bizonyított csalás kizárást von maga után, nem csak a mostani, hanem a jövőbeli rendezvényekre is!

Általános Szabályzat

AZ ESEMÉNY ONLINE ESEMÉNY, MINDEN RÉSZTVEVŐ A SAJÁT ESZKÖZÉRŐL, OTTHONRÓL VESZ RÉSZT A RENDEZVÉNYEN. 

A DÖNTŐBE BEJUTOTT VERSENYZŐK EGY OFFLINE ZÁRÓ ESEMÉNYEN, SZEMÉLYES JELENLÉTTEL JÁTSZÁK LE A DÖNTŐKET MÁJUS 14-ÉN SZERDÁN!

Lebonyolítás:

A jelentkezés lezárása után  minden játékost emailben értesítünk majd a pontos menetrendről. A sorsolásról és az első fordulóról az események menüpontban feltüntetett dátumon kaptok majd értesítést!

Minden játék kezdő napja látható az “Események” menüpontban. Ez az 1. forduló kezdőnapja. A regisztráció lezárása után tájékoztatunk titeket, hogy meddig tart az első forduló, abban az időintervallumban kell megbeszélnetek az ellenfeletekkel, hogy mikor játszátok le az adott meccset.

A sorsolás  és a további menetrend itt az oldalon lesz majd elérhető! Illetve a Discord csoportokban is feltüntetjük majd!

Verseny formátum: Minden szezonban a jelentkezők száma alapján dől el, hogy milyen formátumban zajlik az adott játék versenye. A Discord szerveren minden ezzel kapcsolatos információt közlünk az egyes versenyszámok szobájában.

Késés: Amennyiben a egy játékos/csapat a megbeszélt időponttól számított 15 percen belül nem jelenik meg, úgy a másik játékos/csapat győzelmét könyveljük el.

Halasztás: A gördülékeny lebonyolítás érdekében nincs lehetőség halasztásra. Azért van több nap hagyva egy-egy fordulóra, hogy legyen lehetőség az adott időintervallumon belül meghatározni egy megfelelő időpontot. Amennyiben egy csapat/játékos nem tud kiállni az adott fordulóban, úgy lezártnak tekintjük azt a fordulót, később nem lehet pótolni. Ebben az esetben def win jár az ellenfélnek. Amennyiben egyik csapatnak/játékosnak sem jó egy időpont sem egy fordulón belül, úgy döntetlent könyvelünk el.

Játékos csere: – a cseréket előre regisztrálni kell a csapattal!

Azok a csapatok, akik többen regisztráltak, mint 5 fő (CS2, League of Legends, Valorant, Rainbow Six Siege), illetve mint 3 fő (Rocket League) bármikor cserélhetnek a játék folyamán.

Játékos névcsere:

Amennyiben egy játékos megváltoztatja saját nevét egy játékban, köteles jeleznie a szervezőknek, illetve bizonyítékkal alátámasztani azt.

Egyéni játékok: 

Egy játékos több játékra is jelentkezhet!

1) EA FC 25 (NEXT GEN) ONLY XBOX & PS:
Csak Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezhetnek.

2) Hearthstone
Csak Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezhetnek.

3) Clash Royale
Csak Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezhetnek.

4) Team Fight Tactics
Csak Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezhetnek.

Debreceni Egyetemi polgárnak minősül: minden aktív nappali vagy levelező tagozatos hallgató, phd hallgató, dolgozó, illetve alumni (korábban az egyetemen végzett) polgár.

További Debreceni Egyetemi polgárnak minősül: Debreceni Egyetem által fentartott oktatási/nevelési gyakorló középiskolák diákjai:

  • Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma és Általános Iskolája
  • Balásházy János Gyakorló Technikuma, Gimnáziuma és Kollégiuma

A jelentkezés feltétele a regisztráció mellé 18. életévüket be nem töltötteknek: Szülői igazolást, amit e-mailben az ueg@unideb.hu e-mail címre kell megküldeni a szervezőknek.

Külsős résztvevőnek minősül: minden olyan résztvevő, aki nem rendelkezik Debreceni Egyetemi Hallgatói aktív nappali/levelező jogviszonnyal, illetve nem Debreceni Egyetemi dolgozó vagy alumni tag. (Más egyetem hallgatói is külsősnek számítanak!)

Csapatjátékok: 

1 játékos több játékra is jelentkezhet, viszont egy játékon belül több csapatban nem szerepelhet!

1) League of Legends:
A csapatba Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezését várjuk. A csapat minimum 5 és maximum 7 fő lehet, a cseréket előre kell regisztrálni, utólagos cserelehetőség nem lesz! A csapatban az 5-7 főből maximum 3 külsős, nem egyetemi polgár lehet!
2) Valorant:
A csapatba Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezését várjuk. A csapat minimum 5 és maximum 7 fő lehet, a cseréket előre kell regisztrálni, utólagos cserelehetőség nem lesz! A csapatban az 5-7 főből maximum 3 külsős, nem egyetemi polgár lehet!

3) Counter Strike 2
A csapatba Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezését várjuk. A csapat minimum 5 és maximum 7 fő lehet, a cseréket előre kell regisztrálni, utólagos cserelehetőség nem lesz! A csapatban az 5-7 főből maximum 3 külsős, nem egyetemi polgár lehet!

4) Rainbow Six Siege

A csapatba Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezését várjuk. A csapat minimum 5 és maximum 7 fő lehet, a cseréket előre kell regisztrálni, utólagos cserelehetőség nem lesz! A csapatban az 5-7 főből maximum 3 külsős, nem egyetemi polgár lehet!

5) Rocket League:
A csapatba Debreceni Egyetemi polgárok jelentkezését várjuk. A csapat minimum 3 és maximum 4 fő lehet, a cseréket előre kell regisztrálni, utólagos cserelehetőség nem lesz! A csapatban az 3-4 főből maximum 2 külsős, nem egyetemi polgár lehet!

Debreceni Egyetemi polgárnak minősül: minden aktív nappali vagy levelező tagozatos hallgató, phd hallgató, dolgozó, illetve alumni (korábban az egyetemen végzett) polgár.

További Debreceni Egyetemi polgárnak minősül: Debreceni Egyetem által fentartott oktatási/nevelési gyakorló középiskolák diákjai:

  • Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma és Általános Iskolája
  • Balásházy János Gyakorló Technikuma, Gimnáziuma és Kollégiuma

A jelentkezés feltétele a regisztráció mellé 18. életévüket be nem töltötteknek: Szülői igazolást, amit e-mailben az ueg@unideb.hu e-mail címre kell megküldeni a szervezőknek.

Külsős résztvevőnek minősül: minden olyan résztvevő, aki nem rendelkezik Debreceni Egyetemi Hallgatói aktív nappali/levelező jogviszonnyal, illetve nem Debreceni Egyetemi dolgozó vagy alumni tag. (Más egyetem hallgatói is külsősnek számítanak!)

Clash Royale

Játék menete:

  1. Megnézed a sorsolást.
  2. A barátok közé felveszed az ellenfeled.
  3. Lejátszátok a mérkőzéseket.
  4. A nyertes közli velünk az eredményt. (képernyőképeket küldd a verseny discord csoportjába)

Formátum:

  • Mód: 1v1
  • Mérkőzés ideje: 3 perc
  • Clash Royale felhasználónév: Minden játékosnak gondoskodnia kell a saját fiókjához való hozzáférésről.

Csaták:

  • A mérkőzés oldal bal oldalán lévő játékos létrehozza az első csatát.
  • A mérkőzés oldalának jobb oldalán lévő játékos létrehozza a második csata kérést.
  • A mérkőzés oldal bal oldalán lévő játékos létrehozza a harmadik csatát.

Paklik és kártyák:

  • A játékosok cserélhetik a paklikat a csaták között.
  • A játékosok bármilyen kártyát felhasználhatnak a pakliban.

Duel:

Mindkét játékos összeállít 4 különböző paklit a kártyák “Duel decks” pontja alatt. Egy paklit csak egyszer lehet használni a meccs folyamán. A meccsek 2 győzelemig mennek, amely elérése után a meccs véget ér.

Elérés: Friendly Battle -> Duel

CS2

(kizárólag teljes csapatok jelentkezését tudjuk elfogadni)

1.1 Lebonyolítás

  • Résztvevő csapatok
    • Minden csapat 5 játékosból áll. Emellett 2, a feltételeknek megfelelő cserejátékossal rendelkezhet.
    • A meccs kezdetekor mind a 10 játékosnak a szerveren kell lennie.
    • Ha egy csapat a meccs elején nem tud 5 játékossal kiállni, akkor a mérkőzés el sem kezdődhet, és a hiányos csapat elveszíti a meccset feladással.
  • Formátum
    • Double Elimination. Minden mérkőzés best of 3.
      • A meccsek várható időtartama: 90-120 perc

2.1 Játékszabályok:

  • Alapbeállítások
    • A „hazai” csapat vagy a versenyszervező üzemelteti a szervert, és a „hazai” csapat vagy a versenyszervező fogja a szerver ip-t elküldeni a játékosoknak.
    • A szerveren a következő alapbeállítások érvényesek:
      • Körök száma: Max. 24
      • Köridő: 1:55
      • Kezdőegyenleg: $800
      • Holtidő körök között: 20 mp
      • Vásárlási idő: 20 mp
      • Bomb Timer: 40 mp
      • Hosszabbítás: Max. 6
      • Hosszabbítás – kezdőegyenleg: $12,500
      • Körújraindítási késleltetés: 5 mp
  • A választható pályák
    • A következő pályák közül választhatnak a játékosok:
      • Anubis (de_anubis)
      • Inferno (de_inferno)
      • Mirage (de_mirage)
      • Nuke (de_nuke)
      • Train (de_train)
      • Ancient (de_ancient)
      • Dust II (de_dust2)
  • A mérkőzés előtti vétó menete
  • A „hazai” csapat bannol egy pályát
  • A „vendég” csapat bannol egy pályát
  • A „hazai” csapat választ egy pályát
  • A „vendég” csapat választ egy pályát
  • A „hazai” csapat bannol egy pályát
  • A „vendég” csapat bannol egy pályát
  • A harmadik/ döntő pálya, ami maradt
  • Abban az esetben, ha bármilyen hibás beállítással lett a meccs elkezdve, akkor a mérkőzést újra kell kezdeni, és az eddig lejátszott körök egyáltalán nem számítanak az új meccsbe, viszont a vétónak ugyanannak kell maradnia.
  • Ha egy csapat a mérkőzés kezdetén nem tud 5 játékossal kiállni, akkor egy 15 perces haladék veszi kezdetét. Ha a 15 perc alatt sem tud elegendő játékost gyűjteni a csapat, akkor a mérkőzés feladták, és az ellenfél nyer.
  • A lobby leader vagy az admin addig nem indíthatja el a meccset, ameddig mind a 10 játékos a szerveren nincs.
  • A szerveren csak azok tartózkodhatnak, akik előzetesen a mérkőzésre regisztrálva lettek. Ez játékosokra, edzőkre és közvetítőkre is vonatkozik.
  • Technikai szünetek
    • Technikai szünet csak az alábbi esetekben kérhető
      • Játékos csatlakozási hiba
      • Beállítás, ping hiba (alacsony fps, akadó játék)
      • Hardver probléma, technikai hiányosságok
      • A fentebb említett esetekben technikai szünet bármikor kérhető. A szünetet kérő csapatnak a chatben kell kérnie a szünetet. Ha a körben már történt bármilyen jellegű sebzés, a szünet csak a következő kör elején adható meg. A szünet végét az azt kikérő csapat jelzi a chatben. Egy pályán minden csapatnak összesen 5 perc áll a rendelkezésére technikai szünetként.
  • Taktikai időkérés
    • Minden csapatnak maximum 3 időkérési lehetősége van minden pályára, majd minden hosszabbításban újabb 1, melyeknek időtartama pontosan 30 másodperc. Időt csak a vásárlási időszakban lehet kérni.

 

 

  • Előre megadott mérkőzés időpontok
  • Minden mérkőzésnek lesz egy, az admin által előre megadott kezdési időpontja. Mindkét csapatnak lehetősége van megkeresni a másikat, hogy egy másik időpontot egyeztessenek. Ha a felek egyértelműen megegyeznek egy új dátumban, akkor miután az admin is jóváhagyta, a dátum változik. Ha a felek nem tudnak megegyezni, akkor az eredetileg kiírt dátum lesz a mérvadó.

4.1 A csalás következményei

  • A csalás minden formája szigorúan tilos. Ha egy játékos vagy egy csapat csaláson lesz kapva, az azonnali retorziót von maga után, mint az azonnali kizárás.
  • A karakter skinek (CT és T) használata tiltott. Mindenki hibázhat, így az első alkalommal a csapat csak figyelmeztetve lesz, viszont ezután a következő alkalommal az adott mérkőzést elveszíti eredménytől függetlenül a karakter skint használó csapat.

 

5.1 A jelentkezés menete

A verseny a FaceIt platformon lesz, így szükséges FaceIt account és FaceIt anticheat is.

  1. A csapatok kitöltik a jelentkezési lapot az UEG honlapján: https://ueg.unideb.hu/calendar/fixtures-list/
  2. Minden csapatkapitány felveszi a linkelt accountot a faceit barátlistájára, mert csak így tudunk meghívót küldeni magára a tournamentre: https://www.faceit.com/en/players/-Vantii-
  3. Ezt követően a csapatkaptányok belépnek az UEG discord szerverére, és beírják chatbe a faceit nevüket, amikkel bejelölték a fentebb említett fiókot és azt, hogy melyik csapathoz tartoznak. https://discord.gg/UWYdZpeHjY
  4. Ezek után egy e-mailt fognak arról kapni, hogy a meghívót elküldtük. A meghívót faceiten fogják megtalálni:            FaceIt > Play > Tournaments > Invites (csak akkor látod, ha van invite)
  5. Fontos, hogy faceiten is neked kell a csapatkapitánynak lenned, mert csak úgy fogod tudni nevezni a csapatodat. Ha nincs előre faceit csapatotok, csinálnod kell majd egyet: Profile > Create Team
  6. Ha bármi kérdés akadna, vagy felmerül bármilyen probléma, az alábbi   e-mail címre írhattok: szabados.benedek@gmail.com

EA FC

JÁTÉK MENETE:

  1. Megnézed a sorsolást.
  2. A barátok közé felveszed az ellenfeled.
  3. Lejátszátok a mérkőzéseket.
  4. A nyertes közli velünk az eredményt. (képernyőképeket küldd a verseny discord csoportjába)

 

FORMÁTUM:

  • Mód: 1v1
  • PSN azonosító: Minden játékosnak gondoskodnia kell a saját fiókjához való hozzáférésről.
  • Xbox azonosító: Minden játékosnak gondoskodnia kell a saját fiókjához való hozzáférésről.

 

MÉRKŐZÉS RÉSZLETEI:

  • Game mode: Head to Head 1on1 (csak valós csapatok megengedettek, FUT sem megengedett)
  • Match duration: 12 minutes (6 minutes per half)
  • Controls: Any
  • Game Speed: Normal
  • Squad Type: Online
  • Játékos attribútumok: 95 (Player Attributes: 95 Overall)

 

JÁTÉKSZABÁLYOK:

Bármilyen cselekvés, amely jogosulatlan előnyhöz juttat, szigorúan tilos. Beleértve bármilyen bug használatát. A bizonyított csalás kizárást von maga után, nem csak a mostani, hanem a jövőbeli rendezvényekre is!

Általános szabályzat:

Az esemény online esemény, minden résztvevő a saját eszközéről, otthonról vesz részt a rendezvényen.

Lebonyolítás:

A jelentkezés lezárása után minden játékost emailben értesítünk majd a pontos menetrendről. A sorsolásról és az első fordulóról az események menüpontban feltüntetett dátumon kaptok majd értesítést! Minden játék kezdő napja látható az “Események” menüpontban. Ez az 1. forduló kezdőnapja. A regisztráció lezárása után tájékoztatunk titeket, hogy meddig tart az első forduló, abban az időintervallumban kell megbeszélnetek az ellenfeletekkel, hogy mikor játszátok le az adott meccset. A sorsolás és a további menetrend itt az oldalon lesz majd elérhető! Illetve a Discord csoportokban is feltüntetjük majd!

Verseny formátum: 

Minden szezonban a jelentkezők száma alapján dől el, hogy milyen formátumban zajlik az adott játék versenye. A Discord szerveren minden ezzel kapcsolatos információt közlünk az egyes versenyszámok szobájában.

Késés: 

Amennyiben egy játékos/csapat a megbeszélt időponttól számított 15 percen belül nem jelenik meg, úgy a másik játékos/csapat győzelmét könyveljük el.

Halasztás:

A gördülékeny lebonyolítás érdekében nincs lehetőség halasztásra. Azért van több nap hagyva egy-egy fordulóra, hogy legyen lehetőség az adott időintervallumon belül meghatározni egy megfelelő időpontot. Amennyiben egy csapat/játékos nem tud kiállni az adott fordulóban, úgy lezártnak tekintjük azt a fordulót, később nem lehet pótolni. Ebben az esetben def win jár az ellenfélnek. Amennyiben egyik csapatnak/játékosnak sem jó egy időpont sem egy fordulón belül, úgy döntetlent könyvelünk el.

Hearthstone

FORMÁTUM:

  • Mód: 1v1
  • Felhasználható szettek: a mindenkori Standard formátum szettjei
  • Verseny formátum:
    • Csoportkörök: Round Robin (csoporton belül mindenki mindenkivel egyszer, visszavágó nélkül)
    • Kieséses szakasz: egyenes kiesés
  • Csoportkör mérkőzés formátum: Shielded Draft, best of 3 (3 kaszt, 1 shield, 1 ban, 2 győzelemig)
  • Kieséses szakasz mérkőzés formátum: Shielded Draft, best of 5 (4 kaszt, 1 shield, 1 ban, 3 győzelemig)
  • BattleTag: Minden játékosnak gondoskodnia kell a saját fiókjához való hozzáférésről.

 

SZABÁLYOK

Paklit érintő szabályok

  • Pontosan 3 kasztot kell használnia mindkét játékosnak a pakli készítés során.
  • A ban fázis előtt a két fél választ 1-1 kasztot amit leshieldel, ezt az ellenfele nem bannolhatja tőle.
  • A magasabban seedelt játékos (ágrajzban alacsonyabb szám) dönti el, hogy ki kezdi a pickelést.
  • Azt javasoljuk, hogy az alábbi weboldalt használjátok a pick és ban lebonyolításához. (1 shield, 1 ban, Bo3)  https://hs.crasher.ch/deckselect/
  • Kasztválasztás után tilos a paklimódosítás, a gyűjtemény menübe való belépés 1 kör vereséggel jár.
  • A paklikat / pakli listákat csak fordulók között lehet módosítani, amennyiben ez egy fordulón belül történik meg, automatikusan az ellenfélnek kerül pont jóváírásra (tehát 1 fordulón belül 3 különböző kaszt kell szerepeljen, ebből egyet kitilt az ellenfél, tehát a fordulót 2 kaszttal és így pontosan két paklival játsszák).

Fordulót érintő szabályok

  • A kör győztesének kötelező új kaszttal játszani, a mérkőzés hátralévő részében nem hozhatja újra az adott paklit és kasztot. Ha mégis megteszi, azt a kört automatikusan az ellenfele nyeri.
  • A kör vesztese a következő körben választhatja ugyanazt a paklit és kasztot, amivel játszott, vagy pedig hozhat egy olyan kasztot, amivel még nem nyert és nincs bannolva.
  • Az a játékos, aki bannolt kasztot választ, elveszít egy kört a mérkőzésen. Az a pakli, amit éppen a másik játékos használt, nem lehet újra felhasználható (mert győzött vele a körben).
  • Deck tracker használata engedélyezett.

Eredmények közzététele

  • Mindkét játékos kötelessége jóváhagyni a pontos eredményt a mérkőzés végén, majd screenshotot küldeni a szervezőknek.
  • A screenshot készültekor győződj meg, hogy nem használsz Streamer Mode-ot (vagyis látszanak a felhasználóneveitek, nem pedig ‘You’ és ‘Your Opponent’)! A ki-bekapcsoláshoz a billentyűkombináció Ctrl+Shift+S.

 

Egyes fordulók MENETE:

  1. Megnézed a sorsolást.
  2. A barátok közé felveszed az ellenfeled.
  3. Megegyeztek egy mindkettőtök számára alkalmas időpontban.
  4. Lebonyolítjátok a pick, shield és ban fázisokat.
  5. Lejátszátok a mérkőzéseket.
  6. Valamelyikőtök beküldi az eredményt Discordra, a másik pedig jóváhagyja.

League of Legends 5v5 Bajnokság Szabályzat

(Kizárólag teljes csapatok jelentkezését tudjuk elfogadni.)

 

1.  Általános szabályok

  • Bajnokság formátuma
    • A bajnokság BO1 (Best of 1), majd BO3 (Best of 3), illetve BO5 (Best of 5) formátumban kerül lebonyolításra.
    • A döntő BO5 formátumban
    • Csoportkörök esetén az elsődleges rangsorolási szempont a győzelem-vereség arány, azonos eredmény esetén következik a head-to-head és a tie-breaker mérkőzés
  • A bajnokság lebonyolítása
    • A csoportkörben a csapatokat véletlenszerűen osztjuk el, és minden csapat játszik a saját csoportján belül.
      • A csoportkör legjobb csapatai továbbjutnak a Swiss Stage-be.
    • A Swiss Stage szakaszban a csapatok azonos győzelem/vereség aránnyal rendelkező ellenfelek ellen játszanak.
      • X-3 mérleggel a csapat kiesik, X győzelemmel továbbjut a rájátszásba.
    • A bajnokság során Fearless Draft formátumot alkalmazunk.
      • Ez azt jelenti, hogy egyik csapat sem választhat a korábban már használt hősök közül.
    • Részvételi követelmények
      • Kizárólag teljes, 5 fős csapatok vehetnek részt a bajnokságban.
      • Minden csapat regisztrációja után kérünk egy csapattag-listát. A játékosokat a listán kívül nem lehet cserélni, kivéve a cserejátékosokat, akik előre be vannak jelentve.
      • Egy csapat maximum 2 cserét nevezhet
        • Azok a csapatok, akik több, mint 5 játékost regisztráltak, bármikor cserélhetnek a játék folyamán.
      • Minden játékos köteles az aktív játékosi fiók Riot ID-jét megosztani az adminisztrátorokkal.

2.  Játékbeállítások

  • Custom lobbi beállítások
    • Pálya: Summoner’s Rift
  • Játékmód: Tournament Draft
  • Engedélyezett nézők: Lobby only (csak admin és megfigyelők)
  • Lobbi létrehozás folyamata
    • A felsorolt házigazda csapat (kijelölt) felelős a lobbi létrehozásáért.
    • A lobbi adatait (név, jelszó) meg kell osztani az ellenfél csapatával.
    • Mindkét csapatnak 10 perc áll rendelkezésére, hogy csatlakozzon a
    • A mérkőzés kezdete előtt minden játékosnak jeleznie kell a készenlétét az All Chatben (pl. „Ready” üzenettel).

3.  Mérkőzés szabályok

  • Szerver és platform
    • Minden mérkőzést az EU Nordic & East szerveren kell lejátszani.
    • A játékosok kizárólag az aktuálisan támogatott Riot Games kliensen játszhatnak.
    • VPN vagy egyéb kapcsolatmanipuláló eszközök használata TILOS!
  • Játék kezdete és befejezése
    • A játékot az All Chatben jelezve, mindkét csapat „Ready” üzenetével kell
    • A mérkőzés vége akkor számít hivatalosnak, ha a Nexus megsemmisült, vagy ha egy csapat feladja a játékot.
    • A mérkőzés vége után a statisztikai képernyőt rögzíteni kell képernyőmentéssel.

4.  Játékbeli szabályok

  • Játékosok száma
    • A mérkőzéseket 5v5 formátumban kell lejátszani.
    • 4v5 vagy 4v4 játék nem engedélyezett, még megegyezés esetén sem!
  • Pause szabályok
    • Pause (szünet) csak indokolt esetben használható, például:
      • Játékos kifagyás vagy hálózati hiba esetén.
      • Technikai probléma (pl. egér, billentyűzet meghibásodása).
    • Egyetlen pause legfeljebb 10 percig tarthat.
    • Ha egy csapat pause-t használ, köteles jelezni a probléma okát az All Chatben!
    • Pause feloldásához mindkét csapat beleegyezése szükséges.
  • Újrajátszás szabályai
    • Ha egy játékos 1 percen belül nem tud visszacsatlakozni, új mérkőzést kell kezdeni.
    • Az új mérkőzésen az előző pickeket és bannokat kell megtartani.
    • Ha a probléma a játék perce után jelentkezik, a mérkőzést folytatni kell.
  • Illegális tevékenységek
    • Bug kihasználása szigorúan tilos! (pl. script használata, elérhetetlen helyre teleportálás).
    • Map exploit vagy bármilyen külső eszköz (pl. cheat, macro, VPN) használata tilos!
    • Ha egy játékos szándékosan feedel, csapata automatikusan vereséget szenvedhet.
  • Térfélcsere
    • Az első mérkőzésen a sorsolás során felsőként feltüntetett csapat játszik kék oldalon.
    • BO3 és BO5 esetén minden mérkőzés után térfélcsere történik.

5.  Adminisztráció és büntetések

  • Adminisztrációs eljárások
    • Minden csapatnak Discordon kell jelenteni a mérkőzéseiket az adminisztrátoroknak.
    • Vitás helyzetekben az adminisztrátorok döntése végleges.
    • Minden csapatnak el kell mentenie a statisztikákat screenshot formájában.
  • Büntetések
    • Késés: Ha egy csapat 15 percen belül nem jelenik meg, az ellenfél automatikusan nyer.
    • Illegális pause használat: Első esetben figyelmeztetés, ismétlődés esetén

játékvesztés.

  • Tiltott bug kihasználás: Automatikus vereség a mérkőzésen, ismétlődés esetén

bajnokságból való kizárás.

  • Sportszerűtlen viselkedés: (flame, toxic chat) első esetben figyelmeztetés, második esetben játékvesztés.
  • Csalás vagy bot használat: Azonnali kizárás a bajnokságból!

6.  Viselkedési normák

  • Minden játékosnak sportszerűen és tiszteletteljesen kell
  • Rasszista, szexista, vagy más módon diszkriminatív viselkedés azonnali kizárást von maga után.
  • A verseny hivatalos Discord csatornáján tilos a spammelés, mások sértegetése vagy adminok elleni tiszteletlen beszéd.

7.  Kommunikáció és fellebbezések

  • Minden hivatalos kommunikáció Discordon vagy emailen keresztül történik.
  • Ha egy csapat vitatja egy mérkőzés kimenetelét, a fellebbezést 30 percen belül kell benyújtani adminisztrátorhoz.
  • Vitás kérdésekben az adminisztrátor döntése végleges!

A szervezők fenntartják a jogot a szabályzat módosítására. Minden változásról időben tájékoztatják a csapatokat.

R6 Bajnokság Szabályzat

(Kizárólag teljes csapatok jelentkezését tudjuk elfogadni.)

Kapcsolattartó és admin:

Nagy Balázs András

E-mail: justaye4r@gmail.com

Discord: justayear

Bármit nem értetek a szabályzattal vagy a regisztrációval kapcsolatban keressetek bátran! Jobb kérdezni, mint kiesni!

Dokumentumok:

  • A lan döntőn igazoltatáts fog történni, hogy ténylegesen ott legyen minimum játékos, aki megfelel a követelményeknek.

Eltiltások:

  • Az UEG versenysorozaton nem vehet részt olyan játékos, akinek bármelyik UbisoftConnect fiókja eltiltás alatt van. Amennyiben ez a verseny folyamán derül ki a játékost azonnal kizárjuk és a csapata csere játékosokkal folytathatja a versenyt.
  • Tiszteletlen viselkedés miatt bármelyik játékos eltiltható ebbe tartozik például:
    Más játékosok többszöri sértegetése akár meccs közben vagy akár meccsen kívül (pl discordon), illetve olyan szavak használata, amelyet maga a Ubisoft is tilt/cenzúráz, Adminok/versenyszervezők sértegetése.
  • Mindegyik játékos kötelezően azt a fiókját köteles használni, amivel regisztrálta magát a versenyre.
  • Ha bármelyik játékos felhasználójáról egy másik fél játszik az azonnali eltiltással jár.
  • Bármilyen csalás esetén nem csak a játékos, hanem az egész csapat eltiltásra kerül, akkor is, ha a csalást nem használta az adott mérkőzésen az illető vagy már nincs a gépén, de még visszamaradtak file-ok belőle

Lebonyolítás:

  • A mérkőzések BO1 formájában lesznek lejátszva egészen az elődöntőkig. Az elődöntőktől kezdve BO3-ak lesznek a meccsek.
  • A verseny az OP League platformján fog lezajlódni, ahova a játékosoknak regisztrálniuk kell és egy csapatot létrehozni
    LINK: https://www.opleague.pro/game/rainbow-six-siege/pc
  • A verseny nagy része online fog lejátszódni. A döntő lan formájában lesz megrendezve.

Halasztás

  • A mérkőzéseknek az eredetileg kiírt napon és időpontban kell megtörténnie, a mérkőzések halasztására van lehetőség. A meccset az eredeti időpont előtti napon vagy az azt követő két napon lehet lejátszani, mindkét fél beleegyezése esetén.
  • A mérkőzés halasztását először a kapcsolattartónak kell jelezni, aki utána felveszi a kapcsolatot a másik csapattal és egyeztet mindkét féllel.
  • A halasztás szándékát az eredeti időpont előtt minimum 48 órával kell jelezni.

Cserelehetőségek:

  • Minden csapat két cserét regisztrálhat magával
  • Amennyiben egy mérkőzés már kezdetét vette a csapatok nem cserélhetnek játékost.
  • Áramszünet esetén, vagy gép elromlása esetén a csapatnak 4vs5-ben kell lejátszania a mérkőzést, ha a technikai probléma nem oldódik meg 15 percen belül.
  • BO3 mérkőzések esetén a mappok között lehet játékost cserélni.

Mérkőzés bizonyítékok:

Monitor System Status (Moss):

  • A Monitor System Status (MOSS) használata minden játékos számára a meccsek teljes időtartama alatt, kivétel nélkül kötelező. Ha egy játékos nem tudja használni a MOSS-t, akkor nem vehet részt az UEG versenyen.
  • https://nohope.eu/
  • A MOSS-t a Rainbow Six paraméterrel kell futtatni:
    “File” → “Parameters” → “Rainbow Six”
  • Minden egyes elindítás és leállítás után újra kell indítani a MOSS-t különben nem fogja venni a mérkőzést.

Hiányzó MOSS file esetén:

  • Hiányzó vagy nem teljes MOSS fájl esetén a játékos/csapat az első alkalommal figyelmeztetésben, a 2. alkalommal kizárásban részesül. Ha több mint 2 kör hiányzik, az nem tekinthető teljes MOSS fájlnak.
  • A figyelmeztetést a kapcsolattartó fogja jelezni a csapat kapitányának vagy bármelyik tagjának
  • Rossz MOSS file esetén hiányzó MOSS file-ként lesz kezelve az eset ami egy figyelmeztetésben részesül.
  • MOSS file manipulálása (pl kitörlése adott résznek) csalásként lesz kezelve és azonnali eltiltással jár

MOSS file feltöltése:

  • Rainbow Six mérkőzésein minden játékosnak, minden mérkőzésen szükséges, hogy futtassa a MOSS-t. A résztvevő játékosoknak, a verseny minden fázisában kötelező a használatos versenyplatformra, a mérkőzés végétől számított 15 percen belül feltölteni a mérkőzéshez kapcsolódó MOSSfájlokat.
  • Amennyiben az egyik csapatból több különböző játékosnak abszolút nincs semmiféle mérkőzéshez köthető bizonyítéka, további kivizsgálás után a helyzet súlyosságához mérten, akár kizárásra is kerülhet a csapat.
  • MOSS fileokat a mérkőzés naptól számítva egy hétig meg kell örizni, ezt az admin bármikor elkérheti.

Screenshot:

  • A mérkőzés végeztével mindkét csapat kapitányának fel kell töltenie egy screenshot-ot a végeredményről és a score-boardról

Csalás bejelentése:

  • Csalással megvádolni az ellenfelet csak megalapozott gyanúval és a bizonyítékok összegyűjtésével lehetséges óvás nyitásával a mérkőzés vége után maximum 20 perccel. Amennyiben streamelt meccsről van szó, úgy a streamben szereplő videó anyagok is felhasználhatóak.

Keret változtatásra vonatkozó szabályok:

  • A játékosok csakis egy csapatban játszhatnak így ha beregisztrált egy csapattal és utána szeretne váltani akkor ki kell lépnie először abból a csapatból amivel elsőnek jelentkezett.
  • Amennyiben az UEG megkezdése után szeretne a csapat játékost váltani azt először a kapcsolattartónak kell jelezni az indokukkal együtt és a felelős személy elbírálja az esetet.

Pontosság:

  • Minden csapat számára 15 perc a maximális megengedett késés.

Kommunikációs eszköz:

  • Minden csapatnak a szervező által megadott discord szervert kell használnia a verseny lejátszása alatt. https://discord.gg/9hPr3FWphp
  • Csak a mérkőzésen résztvevő 5 játékos tartózkodhat a discord szobában a mérkőzés megkezdésétől a végéig.

No show/késés:

  • amennyiben az ellenfél 5 kezdőjátékosából a többség nem jelent meg, vagy a ( 5 kezdőjátékosból 3 fő) kiírt időpont meglététől számított 15 percen belül nem áll készen a mérkőzés lejátszására, akkor azt a verseny platformon a ”Contact admin” gomb segítségével kell jelezni a versenybírók felé. Ebben az esetben ezen csapat diszkvalifkációban részesül.
  • Amennyiben egy adott csapat többségi részben készen áll a játékra(vagyis becsatlakozott a lobbiba), úgy ezen szituáció késésként lesz értékelve és a következő rendszerben lesz szankcionálva:Figyelmeztetés
    2. Kizárás

Tiltott Programok:

  • Tiltott programok közé sorolható a Teamviewer (vagy bármilyen hasonló képernyő megosztó program), virtuális, beleértve, de nem kizárólagosan a Hyper-V, VM Ware vagy VirtualBox programokat.

VPN használata:

  • a VPN használata szigorúan tilos és használata azonnali következményt von maga után. (Amennyiben a háttérben futó folyamatként szerepel bármely VPN program, VPN használataként lesz kezelve az ügy és a csapat kizárásban részesül.)
  • A VPN használata esetén első alkalom figyelmeztetéssel jár a második kizárással.

Grafikus driverek, vagy hasonló eszközök:

  • Bármilyen modifikációja vagy változtatása a játéknak külső grafikus eszközök segítségével vagy harmadik féltől származó programokkal szigorúan tiltott. Ezenkívül tiltott még mindenfajta overlay amely a rendszer teljesítményét mutatja/méri játék alatt (pl.: Nvidia SLI Display, Rivatuner Overlays).
  • Eszközök, amelyek csak az FPS számot mutatják, engedélyezettek.

Egyedi fájlok:

  • Bármely módosítás a játékban, (például: skinek, eredményjelző, célkereszt stb.) szigorúan tiltott, valamint csak a hivatalos modellek engedélyezettek.

Játékos disconnectje:

  • Ha egy játékos a szerverről kiesik a mérkőzés alatt, akkor a kört folytatni kell a végéig. (A kör kezdete az előkészítési fázis első másodperctől számít). A játékos bármikor vissza csatlakozhat, és ajánlott minél előbb, hogy a meccs hamarabb menjentovább.
  • Minden csapat egyszer hosztolhat újra a meccs során. Ha a probléma ismét felbukkan, akkor a játékos kiesése után, amikor már az újra hosztolás már megtörtént, akkor a csapatnak a megmaradt 4 játékossal kell folytatni.
  • A szabályzattal való visszaélés megtévesztésként lesz kezelve. Ha egy csapat elhagyja a szervert az ellenfele és a szerveren lévő közvetítők vagy versenybírók informálása nélkül, akkor az a csapat feladja a mérkőzést. Minden felhasználó saját maga felelős a számítógépéért.

Játék stabilitása és újrahostolása:

  • Ajáték instabilitása miatt előfordulhatnak technikai problémák, amelyek befolyásolhatják a mérkőzések zavartalan lefolyását. Ennek érdekében az alábbi szabályok érvényesek az újrahosztolásra:

Játékbeli hiba esetén:

  • Amennyiben a mérkőzés során játékbeli hiba lép fel (például FPS bug, a játék nem enged vissza a mérkőzésbe stb.), az érintett csapatok korlátlan számú újrahosztolási lehetőséggel élhetnek, de mindenújrahosztolást adminnak kell engedélyeznie.

Játékos hiba esetén:

  • Ha a játékos gépe vagy internete meghibásodik, minden csapat számára 1 újrahosztolási lehetőség biztosított.
  • Speciális esetekben, admin engedélyével, további újrahosztolások engedélyezhetők. Ezekben az esetekben a játékosnak 15 perc áll rendelkezésére, hogy visszatérjen a mérkőzésbe.
  • A játék megállítását a pick phase alatt kell kérni, ha ez nem történik meg akkor a kör érvényesnek számít

Rehost:

  • Egy újra hosztolt játékban minden játékosnak ugyan azt a beállítást és picket kell alkalmaznia, mint azt tette az eredeti játékban. Minden egyéb szabályzatot illetően, ami felmerülhet és nincs leírva az előző pontban, óvást kell nyitni. Csak a versenybíró csapat dönthet úgy, hogy a meccset 0:0-ról kell elölről elkezdeni.
  • A meccs elhagyása mielőtt a rehost meg lett erősítve egy versenybíró, vagy felhatalmazott observer által azonnali kör vesztést jelent annak a csapatnak, aki ezt megtette.
  • Ha egy csapat ezt egy meccs során többször megteszi, a pályát elveszíti és további büntetésben részesülhet

Taktikai időkérés:

  • Ha egy csapat ezt egy meccs során többször megteszi, a pályát elveszíti és további büntetésben részesülhet

Technikai időkérés:

  • Technikai időkérést a csapatok bármikor kérhetnek, mikor nyomós okuk van rá. Ezeket az időkéréseket a játék chat-én meg kell indokolni, hogy miért szükséges. A technikai időkérést egy versenybírónak lehet jelezni amennyiben az ellenfél úgy érzi, hogy kifogásolható az indok.
  • Technikai hibát legkésőbb fél órán belül meg kell oldalni, amennyiben ez nem sikerül a csapatnak 4 vs 5-ben kell a mérkőzést folytatniuk addig amíg a technikai hiba meg nem oldódik

Szabálytalan cselekedetek:

  • Minden olyan cselekedet, ami igazságtalan előnyhöz juttat az szabálytalan.
  • Ebbe beleértve a bugokat, és bármiféle egyéb játék hibát.
  • Egy versenyen bugok vagy hibák használata esetén a csapat az esett súlyosságának függvényében, a Magyar E-sport Büntetőpont kódexben foglaltak szerint lesz büntetve.

Lezárt mérkőzések:

  • A már lezárt mérkőzés végleges állapotban marad, ha az a csapat hibájából lett lezárva. Hibás eredmény leadás okán az versenybírók jogosultak a mérkőzést újra nyitni bizonyos helyzetekben.

Meccs óvás:

  • A már lezárt mérkőzés végleges állapotban marad, ha az a csapat hibájából lett lezárva. Hibás eredmény leadás okán az versenybírók jogosultak a mérkőzést újra nyitni bizonyos helyzetekben.

Határidő az óvásra:

  • Legkésőbb 20 perccel a mérkőzés menetrend szerinti vége után van lehetőség óvás nyitására.

Egyéb szabályok/kiegészítések:

  • Egyéb verseny szakaszban a csapatnak a mérkőzéstől számított 72 óra áll rendelkezésére hogy hivatalos csatornán keresztül megfogalmazza óvás tárgyát.
  • A szervező fenntartja magának a jogot, hogy egyénileg elbírálja azokat az eseteket, amelyek nem kifejezetten támogatottak vagy szerepelnek részletesen a szabálykönyvben, vagy szélsőséges esetekben még a jelen szabályzat ellen is döntsenek a fair play és a sportszerűség fenntartásának érdekében.

Nem megfelelő nicknevek/játékfiókok/csapatnevek:

  • Azon játékosok részvétele, kiknek a regisztráció során megadott adatai (nicknevek, csapatnevek, játékfióknevek) nem felelnek meg a liga értékrendjének az az obszcén, szexuális, vulgáris avagy politikai tartalommal rendelkeznek, vagy arra bármilyen közvetett, vagy közvetlen módon utalnak elutasítható és a versenyből, annak bármely pontján kizárható.
  • A nicknevek nem tartalmazhatnak szponzort, illetve az általános nicknevekre vonatkozó OPL szabályozás érvényes.

Csapaton való változtatások:

  • Bármilyen változtatás– Pl. Csapatnév, Játékosnicknév, Játékoskeret, Csapatkapitány, Kapcsolattartó személye- a csapaton csak a versenybírók jóváhagyásával lehetséges.

 

Játékosok technikai felkészültsége:

  • Minden játékosnak rendelkeznie kell OPL profiljához rendelt Ubisoft Connect játék fiókkal.
  • Minden játékos saját maga felelős a megfelelő internet kapcsolatért és hardware eszközeiért. Technikai probléma esetén cserejátékos alkalmazása lehetséges. Ha a problémából adódóan az egyik csapat nem tud 5 játékossal játszani, ez esetben a mérkőzés az ellenfél javára automatikus győzelemként lesz lezárva.
  • Mindenki saját maga felelős a régiójának lehető legjobb internet kapcsolatáért (ping). Valamint, mindennemszükségesprogramot ésletöltést a mérkőzés alatt kötelező kikapcsolni.

Magas Ping:

  • A ping korlát a mérkőzéseken 120 ms. Ha egy játékosnak efeletti értéke van, az esetben először újra kell hostolni a meccset, óvás nyitása előtt.
  • Meg kell győződni, hogy dedikált szerver lett készítve. Ha a játékosnak továbbra is 120 feletti ping értéke van, és nem játszható le a mérkőzés probléma nélkül, akkor a nyílt szakasz alatt óvást kell nyitni a” Report Match Issue” gomb használatával.
  • Óvást csak abban az esetben lehet kezdeményezni, ha a játékosnak folyamatosan 120 feletti értéket mutat a játék! Ez esetben a mérkőzést nem kell lejátszani és az érintett csapatnak legalább három screenshottal kell rendelkeznie, melyek 2 körön belül különböző időben készültek.

Saját játék közvetítése:

  • A saját játék közvetítéséhez a kapcsolattartó-tól kell engedélyt kérni és minden esetben legalább 180 másodperces késleltetést kell az élő közvetítésre beállítani

Játékbeállítások:

  1. Minden csapatnak rendelkeznie kell legalább egy embernek aki letudja hostolni a mérkőzést.
  2. BO1 és BO3 alatt is ezek a beállítások érvényesek:

 

  • GameMode:TeamDeathmatchBomb
  • Plantduration: 7
  • Defuseduration: 7
  • Fusetime:45
  • Preparation: 45
  • Action:180
  • Timeofday: Day
  • HUDsettings: ProLeague
  • Numberofbans:4
  • BanTimes: 20
  • Numberofrounds: 12
  • Attack/Defense swap: 6
  • OvertimeRounds: 3
  • Overtimescoredifference: 2
  • Overtimerolechange: 1
  • Objectiverotation parameter: 2
  • Objectivetype for rotation: Rounds played
  • Individual Attacker Spawn: On
  • PickPhasetimer: 15
  • Damagehandicap: 100
  • Friendly fire damage: 100
  • Friendly fire in Prep Phase: Off
  • Injured: 20
  • Sprint: On
  • Lean:On
  • DeathReplay: Off
  • DeathDuration: 2

Mappok:

  • Consulate
  • Bank
  • Chalet
  • Club House
  • Border
  • Kafe
  • Skyscraper
  • Nighthaven Labs
  • Lair

Operátorok:

  • A játékban minden operátor használható a megjelenésétől kezdve

Tiltott kinézetek:

Az UEG RainbowSixmérkőzéseialatt csak a következő kinézetek használata engedélyezett:

  • Operator’s default skins
  • ProLeagueskins (goldsets)
  • Pro R6Share teams branded cosmetics
  • Six Major branded cosmetics
  • Six Invitational branded cosmetics
  • Esports Programs cosmetics’6

Drón kinézetek, operátor gadget kinézezetek használata tilos. A játékosok csak az alapértelmezett kinézetet használhatják. Fegyver kinézeteket, charmokat, operátor háttérképeket a szabályzat nem érinti.

Azok a skinek amiket Esport packok-ból nyittok azok nem engedélyezettek!

Tiltott kinézetek használata utáni büntetés:

  • Első alkalom: Figyelmeztetés
  • Második alkalom: Kör elvesztése
  • Harmadik alkalom: Map elvesztése

Mapveto pontos menete:

BO1 Menete:

  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • Azutolsónemválasztott pályán lesz szükséges játszani.
  • “A”csapatválaszt kezdőoldalt
  • Overtime oldal választást a mérkőzés felület chatén szükséges választani. Az adott mapok kezdőoldalát választó csapattal ellentétes csapat választ overtime kezdési oldalt.

BO3 Mente:

  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • “A”csapatválaszt egy pályát
  • “B”csapatválaszt kezdőoldalt
  • “B”csapatválaszt egy pályát
  • “A”csapatválaszt kezdőoldalt
  • “A”csapateltávolít egy pályát
  • “B”csapateltávolít egy pályát
  • Azutolsónemválasztott lesz- szükség esetén- a 3. pálya
  • “A”csapatválaszt kezdőoldalt
  • Overtime oldal választást a mérkőzés felület chatén szükséges választani. Az adott mapok kezdőoldalát választó csapattal ellentétes csapat választ overtime kezdési oldalt.

Rocket league

Játék menete:

  1. Megnézed a sorsolást.
  2. A barátok közé felveszed az ellenfeled.
  3. Lejátszátok a mérkőzéseket.
  4. A nyertes közli velünk az eredményt. (képernyőképeket küldd a verseny discord csoportjába)

Formátum:

  • Mód: 3v3

Rocket League felhasználónév

Minden játékosnak gondoskodnia kell a saját fiókjához való hozzáférésről.

Játékos csere:

Azon csapatok esetében, akik többen regisztráltak, mint 3 fő:

  • Csatlakozási probléma esetén cserélhetnek, de az ellenfelet kötelesek tájékoztatni erről.
  • A mérkőzések között szabadon cserélhetnek.

TFT Bajnokság Szabályzat

  1. Általános Részvételi Feltételek

A bajnokságon kizárólag olyan jelentkezők vehetnek részt, akik Debreceni Egyetemi polgárnak minősülnek. Debreceni Egyetemi polgárnak számítanak:

  • Debreceni Egyetem aktív nappali vagy levelező tagozatos hallgatói,
  • Debreceni Egyetem PhD hallgatói,
  • Debreceni Egyetem dolgozói,
  • Debreceni Egyetem alumni tagjai (korábban az egyetemen végzett polgárok),
  • Debreceni Egyetem által fenntartott oktatási/nevelési gyakorló középiskolák diákjai:
    • Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma és Általános Iskolája,
    • Balásházy János Gyakorló Technikuma, Gimnáziuma és Kollégiuma.
  1. Jelentkezés és Csoportbeosztás
  • A bajnokságra történő jelentkezés egy előzetesen megadott határidőig lehetséges.
  • A jelentkezők 8 fős csoportokra lesznek osztva.
  • Amennyiben a jelentkezők száma nem osztható 8-cal, azok, akik a legkésőbb jelentkeznek, nem tudnak részt venni a versenyen.
  • A jelentkezési időszak lejárta után a szervezők véglegesítik a csoportbeosztást.
  1. Verseny Menete
  • A bajnokság lebonyolítása online formában történik, kivéve a döntőt, amely helyszíni rendezvényként kerül megrendezésre.
  • A csoportokban minden játékos egyéni teljesítménye számít.
  • A pontos lebonyolítási rendszer és a továbbjutási szabályok a jelentkezési időszak lezárulta után kerülnek kihirdetésre.
  1. Egyéb Szabályok
  • A verseny tisztaságának megőrzése érdekében a csalás és bármilyen tisztességtelen magatartás szigorúan tilos.
  • A szervezők fenntartják a jogot, hogy bármilyen sportszerűtlen viselkedés esetén kizárják az adott játékost.
  • A szervezők minden jogot fenntartanak a szabályzat módosítására, amelyről időben tájékoztatják a résztvevőket.

Kapcsolat és További Információk

A jelentkezéssel vagy a versennyel kapcsolatos kérdéseket a szervezők által megadott elérhetőségeken lehet feltenni.

A fentiek elfogadása kötelező minden jelentkező számára. A részvétellel a játékosok automatikusan beleegyeznek a szabályzatban foglaltakba.

Valorant

(kizárólag teljes csapatok jelentkezését tudjuk elfogadni)

Pályák: 

  • Icebox
  • Ascent
  • Split
  • Lotus
  • Haven
  • Pearl
  • Fracture

(A jelenleg competetiveben játszható pályarotáció)

Formátum: 5v5

Beállítások: 

  • Mode: Standard
  • Options:
    Tournament mode: ON
  • Allow cheats: OFF
  • Overtime: Win by two: ON

Szerverek:

  • Frankfurt
  • Warsaw

Ha bármilyen szerver jobb és a két csapat megegyezik, azon is lejátszható a mérkőzés

 

Pályaválasztás:

A csapatkapitányok felelőssége megbeszélni melyik pályán játszák le. Egy szériában egy pályán egy mérkőzést lehet maximum lejátszani.

 

BO1:

  • A csapat – Bannol egy pályát
  • B csapat – Bannol egy pályát
  • A csapat – Bannol egy pályát
  • B csapat – Bannol egy pályát
  • A csapat – Bannol egy pályát
  • B csapat – Kiválasztja az első pályát
  • A csapat – Választ kezdő oldalt az első pályára

 

BO3:

  • A csapat – Bannol egy pályát
  • B csapat – Bannol egy pályát
  • A csapat – Kiválasztja az első pályát
  • B csapat – Választ kezdő oldalt az első pályára
  • B csapat – Kiválasztja a második pályát
  • A csapat – Választ kezdő oldalt a második pályára
  • A csapat – Bannol egy pályát
  • B csapat – Bannol egy pályát
  • Csak a harmadik pálya marad
  • A csapat –  Választ kezdő oldalt a harmadik pályára

 

BO5:

  • A csapat – Bannol egy pályát
  • B csapat – Bannol egy pályát
  • A csapat – Kiválasztja az első pályát
  • B csapat – Választ kezdő oldalt az első pályára
  • B csapat – Kiválasztja a második pályát
  • A csapat – Választ kezdő oldalt a második pályára
  • A csapat – Kiválasztja a harmadik pályát
  • B csapat – Választ kezdő oldalt a harmadik pályára
  • B csapat – Kiválasztja a negyedik pályát
  • A csapat – Választ kezdő oldalt a negyedik pályára
  • Csak az ötödik pálya marad
  • B csapat – Választ kezdő oldalt az ötödik pályára